onsdag 1 oktober 2008

Väggvitrinskåp från Ikea


I måndags var jag och shoppade på ikea själv. Under tiden gick älsklingen på coop och köpte bygg grejer, så att vårat kontor kan bli klart nån gång. Det var rätt trist att gå själv på ikea men det gjorde inget.
Från början skulle jag köpa en Minnen växasäng, den var slut när vi var på Ikea sist. Jag tänkte ha den som en dagbädd uppe i hallen, det är ett väldigt litet utrymme så jag måste ha en sådan säng.
Men det blev ingen säng den här gången heller, jag insåg att det inte av nåroligt att köpa en säng som man iaf inte kan ställa på plats.Det står en massa kartonger i vägen med grejer till kontoret, så kontoret måste bli klart innan jag får dit sängen. Så det blev ett väggvitrinskåp istället att ha i köket, jag är super nöjd med det!



Såhär fint blev det!



Skåpet passade bra ihop med hyllan.

1 kommentar:

Sofie sa...

Åh va bra det blev!! Är det Liatorp? Blev jättefint, nu vill jag hem till dig! :)