söndag 23 november 2008

Gran


Igår tog vi en fin liten gran.




Den fick stå i hallen, det blev så mysigt.




Rotade runt lite under ett av uthuset igår och då hittade jag den här lådan.




Hittade mina gamla skor nere i källaren, visst är dom fina.
Dom är köpta på Obs i valbo för 57 kr prislappen sitter kvar i skon.




Fint med lite ris på bordet, har rotat fram servisen som vi ska använda i jul. Måste se efter så att vi har tallrikar så det räcker till alla.




Hittade min fina glöggkanna som jag fått efter farmor.
Den är så fina synd att det bara är 5st muggar, har letat som en tok på tradera efter fler.
Men jag har bara hittat muggarna i olika färger, kannan och muggarna är Bo fajans 3645.

1 kommentar:

Sofie sa...

Va fint du har gjort gumman! :) jag vet inte vilken tid jag jobbar på tors, dag hoppas jag för ajg vill till lillboden på kvällen! :) då hinner vi nog ses! :) fin gran o va roligt med de söta skorna! :) men jag hör av mig till dig i början av veckan! kram