torsdag 12 februari 2009

Nu vill jag ha vår!

Nu är jag trött på vintern. Nog för att jag är ett januari barn men nu räcker det. Lyckos den som får ha ett bullkalas mitt i sommaren.

Tankarna har redan börjat snurra runt trädgården vad som ska göras där. Förra året var vi borta 3 veckor juni juli så vi kom hem när allt hade blommat över. Året före flyttade vi hit i augusti så då var det inte tal om att börja med något i trädgården.

Vår trädgård är är rätt så vildvuxen så det finns mycket att göra.Vi ska sätta häck på två ställen och flytta buskar. Måla staket, tvätta fasaden på huset och mycket mer lär det bli.



Mums!


Alla hjärtans dag på lördag, då ska vi fiska.


Nya gardiner vid altandörren


En söt grej från indiska fick hänga där.


Dörren


Cissi
tittar på fåglarna


Så här fina fåglar har jag i mitt äppelträd


Det är jobbig att titta på fåglar *trött*

Inga kommentarer: