torsdag 27 augusti 2009

Shopping

Tisdagens shoppingrunda började i staden.

Där köpte jag två nya ögonskuggor på MAKE UP STORE .
Besöket i staden blev kort, ivrigt begav jag mig av till Valbo till butiken Madame Nyberg.

Där köpter jag 6st fina ljushållare i svart. Dom passar perfekt nu när det börjar bli mörk ute och man vill höstmysa inne.

Den svarta färgen gör att dom inte ser för juliga ut.

Köpte även den här fina skålen från Ib laursen.

Den fick sin plats i köksfönstret.

Sist och absolut viktigast köpte jag ett av de sista exemplaren av boken Romantiska Hem & Inspiration i Vitt.

Det blev en sväng på Ikea med, där köpte jag ett handduksställ. Men det måste målas om innan jag sätter ihop det så att det passar in här hemma.

1 kommentar:

Ida sa...

älskar dom där vispskålarna, har ju min rosa men vågar inte använda den mer än att den får stå o se fin ut jue! *hahaha*