söndag 31 januari 2010

En ofrivillig paus

Ja, det är vad jag har haft nu.
Allt började med att jag fixade en praktikplats där jag stormtrivdes. Efter att ha varit där i ca 2 veckors tid så fick jag ett samtal om ett långtidsvikariat. Så nu har jag äntligen fått jobb! Men det började dåligt, jag blev sjuk och hann bara jobba första dagen. Så nu har jag varit sjuk i en och en halv veckas tid. Så imorgon måndag hoppas jag verkligen att jag orkar ta min iväg och jobba. Känner min inte riktigt hundra än men, jag blir nog inge friskare av att sitta här hemma.


Mitt uppi allt de här har jag hunnit fylla år också.


På hemmafronten har det hänt lite. Saker har så klart flyttats runt och jag har införskaffat lite nya prylar.



Här har ni ett armband Som jag har knåpat ihop på en kväll.

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du fått jobb!!! Men va synd att du blev sjuk mitt i allt, hoppas du kryar på dig snart :)

GRATTIS i efterskott!! Hoppas födelsedagen var en mysig dag med vänner, famil och mycket gott :)

Ha det fint!

Ida sa...

Vi lär ju se till & ses någon dag när du blivit frisk & vi båda är lediga =D

Har ju gått alldeles för lång tid sen sist =(

kram kram