måndag 22 februari 2010

Tallinn resan med shopping

Nu är det snart två helger sedan vi var till Tallinn, men jag måste bara visa vad vi hittade där. Jag tror vi var in i alla antikaffärer som fanns och i två av dem hittade vi dessa ljuvliga ting.


Två fina fickur lite rostiga och ur funktion men så vackra att se på.




Min sambo A hittade den här tavlan som är ca 100 år gammal, han vägrade att gå ifrån affären utan den.


Till sist hittade jag en gammal resväska.

Nästa gång vi åker till Tallinn tar vi med oss bilen så vi kan handla lite större grejer. Här kommer en sneak peek på vad jag har gjort med grejerna.





1 kommentar:

ida sa...

Åh, klockorna är jättefina! Min G-farfar är (var) urmakare så han har massor av sånna hemma =)

Blir det att gå nå på marknaden för er då? kanske ses i vimmlet, vi åker nog dit på lör =)