lördag 13 mars 2010

I vårsolens sken

Dagen ska jag tillbringa ute precis som igår och njuta av solens härliga stålar. Det blir nog en fika också, tänk att det smakar så mycket bättre bara för att man är ute :P
Igår letade jag fram mina flaskor som jag grävde fram i skogen bakom vårt hus innan snön kom. Det är dags att ta in och diska dem.

Videkissarna har börja växa på vårat träd, man blir så glad av det. Jag har plockat in lite nerblåsta kvistar och satt dem i köket och vardagsrummet. Det är så härligt när man kan plocka in naturen.




















2 kommentarer:

Ida sa...

SV: Dr Pepper is tha shit =D


ja, du.. ingen aning om hur det blir, men semester måste jag ju ha.. har ju jobbat i 1år nu snart så måste ju ha rätt till nån v semester i sommar. behöver ju inte köra alla rakt igenom men vore skönt med lite ledighet o få "tillbaka livet".

Hur jobbar du då? =)

Ida sa...

ja, men kika in då du =) Lär ju absolut hitta på nå framöver vi också, va alldeles för länge sen nu!