torsdag 27 december 2007

Shopping

Idag var vi och shoppade på köpis & i sandviken, först trodde jag att det var något fel på mig.
Jag hittade inget och jag hade tappat lusten totalt (hatar när det är mycket folk) jag var nog in i nästan alla affärer utan att handla något.


Så vi gav upp och åkte till Sandviken ist, där gick vi till min favorit affär Trivsamt. Köplusten kom äntligen tillbaka och jag hade händerna full med grejer när jag äntligen var klar.
Min stackars älsklig fick släpa på en massa också hihi...
Han var så duktig inte ett ljud hörde jag från honom idag. Han brukar stå och stampa och vanka fram och tillbaks när han tycker att jag tar för lång tid på mig.

Vi hittade vår efterlängtade dörrmatta, vi har letat hur länge som helst. mattan var den sista dom hade kvar och den var lite smutsig och dammig så vi fick den lite billigare.

Här får ni ett litet smakprov på fler saker jag hittade idag.


Ett nytt örngott till kudden i köksoffan, en liten träkorg att ha lök i på köksbänken. En hushållspappers hållare, en super vacker ängel och kaffefilt hållare. Sedan har jag också köpte en super fin krok att hänga min morgonrock på, men jag fick ingen bil på den.


Har sprungit runt som en tok och fotograferat en massa hemma idag så att jag har lite bilder att lägga in lite senare men ni kan få se något fint vi har här hemma. Den finaste kakelugnen som man inte ens behöver julpynta, den är pyntad och klar.










2 kommentarer:

Mobergskan sa...

Men hej.....åh va kul det ska bli att följa dig i din blogg. Jag gör ett inlägg på min som länkar till din så får du snabbt lite besökare, om du vill förstås.
Välkom´men till bloggvärlden.
Kram Kerstin

Mobergskan sa...

Hej igen!
Jag blev utmanad på min blogg igår. Den utmaningen krävde ju att man skulle utmana vidare, så då fick du hänga med där. Kika in på http://oslattfors.tradgardsblogg.se så ser du vad utmaningen gäller.
Gott slut och ett riktigt gott nytt år!
Kerstin