torsdag 3 januari 2008

Utmanad !

Haha.. ja det här lär bli roligt..

Jag har blivit utmanad av Kerstin Moberg, på Bloggen http://oslattfors.tradgardsblogg.se/ att berätta sju sanningar om mig själv! Här är reglerna för utmaningen:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


1. Jag är jätteduktig på att på börja saker, men de desto sämre på att avsluta dem.

2. En annan ska är att jag är bäst på att släppa saker där jag står och går, men jag är dålig på att ta reda på det.

3. Jag pluggar alltid i sista sekunden till prov, sitter kvällen innan och blir arg för att jag inte kan det.

4. Jag är löjligt svag för skor jag har för många.

5. En annan sak är att jag inte kan sitta still och göra en sak utan jag springer runt och gör flera saker samtidigt.

6. Jag äter minst 2 skålar popcorn i veckan

7. Jag är morgontrött, men är det vardag och jag ska upp tidigt så kommer jag upp i tid.

Jag har ingna att utman eftersom jag inte har haft min blogg så länge.

1 kommentar:

Greta sa...

Lycka till Zhannah med renoveringen av huset och dina projekt. Allt du gör kommer bara att bli bättre o bäst!!!
Ta foton,många före projekt och efter..alltid skoj att ha och titta på ibland.
Du bakar ju så kanhända det blir ett Zhannahs gårds-Cafe till sommaren?
STORT "Lycka till"
önskar
Lena Hagbohm