söndag 6 januari 2008

Projektarbetet

Ska snart vara klar med mitt projektarbete det ska lämnas in på torsdag. Jag har valt att måla om gamla möbler, att sy gardiner, kuddar, dynor och att göra en lampa
Två par gardinkappor är klara, slagbordet och en stol som jag målat och klätt om är klart. I morse målade jag klart en annan stol och målade grunden på den andra så de ska vara klar till imorgon .












Före
Före



Snart ska jag gå upp till mitt sy rum och sy klart dynerna med volang till stolarna, sedan ska jag ta en paus och åka på kalas. Sen är det bara att köra igång igen, då ska jag ta mig an ännu ett par gardiner. Usch jag blir så matt på mig själv, jag gör alltid klart allt i sista sekunden.
Ja, sen har jag BARA 4 kuddfodral och lampan kvar.

Jag har beställt foton som jag hoppas kommer på måndag som jag har tagit under arbetet. Jag ska använda bilderna till att redovisa mitt arbete i en pärm med prover. Nä nu lär jag sätta fart... men ni kan få se lite bilder på det som är klart.



Så här fin blev det med bordet och stolen uppe i hallen *Super nöjd*



Lite närbilder på stolen.




1 kommentar:

Skatan sa...

Hej! Jag har inte sett din kommentar förrän i kväll! Så kul att du har hittat hit. HOppas vi ses igen :) Vilket toppenjobb du har gjort med bordet och stolen - det blev verkligen jättesnyggt!

Sov gott och på återseende!