tisdag 20 oktober 2009

Ljusstakar, tallrikar och lite lim.

Blev ett våningsfat!

6 kommentarer:

Emma Kjellsson sa...

Vad smart! Jag kanske blir tvungen att härma dig ;) För färdiga våningsfat är ju inte billiga, dessutom blir det ju mer personligt på detta vis. Kul!

Ida sa...

Jättefint =)

årstidens bästa sa...

Vilket resultat vill jag säga!
:D

Du de där klämmorna är ju för underbara tycker jag.

Kram Linda

Blåbär och Mjölk sa...

Hejsan vännen!
Guuuud så vacker! Den är sååå fin.
Vad du är duktig Zhannah!

Jag har många gånger tänkt göra ett sådandt våningsfad. Du vet jag älskar våningsfat. Men jag har inte kommit till skott än.
Men nu gav du mig inspiration! :)
Fast..jag vet inte riktigt vilket lim jag ska använda. Tänkte på att det ska hålla för vatten..?

Vilket limm andvända du?

Ummmm...nu ska jag njuta av din bild lite till. Herre gud, den är ju skit snygg ju! ;)

Hoppas du får en mysig morgon...
Varm kram / Åsa.

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Det blev Jättefint!! Precis i mina färger...

Kramen Sanne!

Ida sa...

du har ju sån fantasi människa.. en annan skulle knappt kunna montera ett färdigt våningsfat nu *haha* Ja, hoppas jag å =)

kram kram